Our Blog תחומי פעילות של אינטרנשנל מוברס

אספקת סבלים מקצועיים

אנו נדאג לכם לאספקתסבלים מקצועיים! אתם עוברים מדירה לדירה ואין כוח לסחוב את כל הבית על הכתפיים??? בחברת אינטרנשנל מוברס תקבלו שרות של אספקת סבלים מקצועיים עם או ללא משאית. צוות הסבלים שלנו מורכב מאנשים איכותיים ואמינים שמתמחים בפירוק והרכבת רהיטים וכל ציוד משרדי עם או בלי הובלה.

סבלים מקצועיים

ברשותינו כל ציוד הנדרש לאריזה ועטיפה (ניילון בועות, שמיכות וארגזים) וכל הכלים הנדרשים לפירוק והרכבה מקצועיים.

ניתן במקביל להזמין שירותי פינוי של חפצים כבדים במיוחד. (מקררים, תנורים, מכונות כביסה, מזגנים ועוד…).

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.

לאספקת סבלים מקצועיים התקשרו עכשיו : 050-9776195
סבלים מקצועיים

סבלים מקצועיים

 

מבנה המשאית

הקבינה
"משאית טלוויזיה" עם קבינה "אף שטוח"

הקבינה היא תא סגור שבו יושב הנהג ומתפעל את המשאית. בחלק מקבינות יש תא אחורי הכולל ספסל שלם עם כרית המשמש את הנהג או הנהגים למנוחה ושינה (בזמן שהם לא נוהגים) כאשר עליהם לנסוע דרכים ארוכות. גודלן של הקבינות נע מקבינות פשוטות באורך 0.6 מטר למיני-דירה על גלגלים באורך 3 מטר. קבינות מודרניות כוללות מיזוג אוויר, מושבים ארגונומיים, מראות בולטות, רדיו טוב ואמצעי בטיחות שונים.

ישנם מספר קונפיגורציות של קבינות:

"אף שטוח" – קבינה שמותקנת מעל המנוע (COE או Cab over engine) ולכן אין לה אף הבולט מעבר לשמשה הקדמית. היתרון בסידור זה הוא הקטנת אורך המשאית והגדלת שדה הראייה של הנהג. החיסרון הוא שכדי לתחזק את המנוע יש להרים את כל הקבינה ולהטות אותה קדימה, דבר שקשה עד כדי בלתי אפשרי לעשות בתנאי שטח. קבינות כאלה נפוצות באירופה בגלל התקנים המחמירים על אורך הקבינה. בישראל תצורה זו מכונה "משאית טלוויזיה" בשל דמיון השמשה הקדמית השטוחה והגדולה למסך טלוויזיה.
"קבינה רגילה" – קבינה שבה המנוע נמצא בחרטום מוארך לפני הנהג. קבינה זו נפוצה בארצות הברית בגלל תקנים פחות מחמירים ושמירה על מסורת.
קבינה נדירה שבה המנוע נמצא בצד.

כיום קבינות רבות – הן רגילות והן חסרות-אף – מתוכננות להיות בעלות צורה אווירודינמית על מנת להקטין את כוחות הגרר והתנגדות האוויר ולצמצם את צריכת הדלק. לקבינות רבות ניתן להוסיף גג מעוגל המותקן בין גג הקבינה לגג המכולה ומקטין את התנגדות האוויר.
מנוע

משאיות משתמשות במנועים שונים בגדלים והספקים שונים. רוב המשאיות הקלות (ליתר דיוק התת-משאיות) בארצות הברית משתמשות במנוע בנזין אך כמעט כל המשאיות הבינוניות והכבדות משתמשות במנוע דיזל (מנוע המונע באמצעות סולר ולא בנזין). רוב המשאיות הכבדות משתמשות במנוע טורבו דיזל בעל ארבע פעימות עם מצנן ביניים. משאיות שטח ענקיות משתמשות במנועי קטרים כגון מנוע דיזל V12 בן שתי פעימות של דטרויט דיזל.

במשאיות רבות בארצות הברית, המנוע שמותקן במשאית מיוצר על ידי חברות אחרות, המתמחות במנועים, כגון קטרפילר או קאמינס. יוצאות מן הכלל הן המשאיות של וולוו מאק דאף ואיווקו, וכן משאיות מרצדס עם מנוע דיזל של מרצדס-בנץ המיוצר על ידי החברה האם.

מנועי משאיות פועלים בסל"ד נמוך בדרך כלל, לא יותר מ-2,000 סיבובים לדקה, ומכוונים להשגת מומנט מרבי על חשבון פיתוח מהירות סופית.
תמסורת

משאיות קטנות משתמשות בתיבות הילוכים דומות לאלו של מכוניות פרטיות, אוטומטיות או ידניות. משאיות כבדות יותר משתמשות בתיבות ידניות, בדרך כלל, ואלו מחוזקות על מנת לעמוד במומנט הגדול של מנועיהן.

תיבות הילוכים אמריקאיות אופייניות הן בנות 10, 13 או 18 הילוכים. כיום הולך ומתגבר השימוש בתיבות אוטומטיות גם במשאיות כבדות, הודות להתקדמות בטכנולוגיית המנועים ותיבות ההילוכים.

המספר הרב של ההילוכים נדרש על מנת לאפשר מגוון של יחסי העברה, המאפשרים ניצול מלא של כוחו הרב של מנוע המשאית. לעתים יש אף מספר הילוכים אחוריים ו"חצאי הילוכים".

מתוך ויקיפדיה

 

Comments are closed.