Our Blog תחומי פעילות של אינטרנשנל מוברס

הובלות בפתח תקווה

הובלות בפתח תקווה – אינטרנשנל מוברס

חברת אינטרנשנל מוברס – ידועה כחברה המובילה בתחום הובלות בפתח תקווה. החברה מספקת את כל שירותי ההובלה והשירותים הלווים, כגון: הובלת דירות, הובלת משרדים, העתקת מפעלים, הובלות מנופים, העברת ציוד כבד (כמו כספות), הובלות קטנות, שרות אריזה ועוד.

הובלות בפתח תקווה

הובלות בפתח תקווה – אינטרנשנל מוברס

מצוינות בשירות, אחריות ואמינות ללא תחרות.
הובלות בפתח תקווה – אינטרנשנל מוברס נטו נוסדה כדי לספק ללקוחותיה שירות מקצועי ואישי. אמינות ואחריות – הנם הערכים בהם אנו עובדים מיום הקמת החברה ולכל אורך שנות פעילות. צוות עובדי החברה מונים בין שירותיהם את מיטב אנשי המקצוע בעולם ההובלות, סבלים, נהגים, אורזים מקצועיים המקפידים להעניק שירות עם חיוך, ייעוץ מקצועי והמלצות, במטרה להעניק מענה חכם ומתקדם לכל פניה, בהתאם לצורכי הלקוח ודרישותיו.

הובלה מקצועית בתוך פתח תקווה ומחוצה לה.

הובלות בפתח תקווה – אינטרנשנל מוברס

בחברת הובלות בפתח תקווה – אינטרנשנל מוברס מעניקים שירות מקצועי לכל המגזרים, פרטיים,עסקיים ובהם: לקוחות פרטיים, חברות הי-טק, נמלים, מוסדות ממשלתיים, שגרירויות ועוד בפריסה ארצית מלאה.

להובלות בפתח תקווה התקשרו עכשיו : 050-9776195, 054-7501663

תחבורה בפתח תקווה

העיר פתח-תקווה מהווה צומת תחבורה ראשי במדינת ישראל הודות למיקומה בגוש דן, בין השרון לשפלה והודות לכך שעוברים בה עורקי תחבורה ראשיים שונים. בזכות זאת, קווי אוטובוס רבים שנוסעים מערי השרון לתל אביב או קווי אוטובוס מצפון לדרום (למשל חיפה-ירושלים) עוברים בעיר.
כבישים

בנוסף, החל מאזור השוק ועד לצומת גהה, חוצה את פתח-תקווה ציר ז'בוטינסקי (דרך מספר 481). ציר תחבורה זה הוא אחד הצירים הראשיים בגוש דן והוא מחבר את פתח-תקווה, דרך בני ברק ורמת גן, אל תל אביב-יפו.

כביש איילון מזרח שהקמתו מתוכננת לשנת 2010, מתוכנן לצאת ממחלף תקווה בעיר ולהגיע עד למחלף רוקח בתל אביב.
תחבורה ציבורית

מערך התחבורה הציבורית בפתח-תקווה מורכב מאוטובוסים, רכבת, מוניות שירות ובעתיד גם רכבת קלה. מבחינת תחבורה ציבורית העיר נמצאת במקום טוב ביחס לערים אחרות בישראל, אבל במקום גרוע אל מול ערים תאומות בחו"ל.
אוטובוסים

התחנה המרכזית של פתח תקווה, שנמצאת בחלקו הצפוני של מרכז העיר, ישנה ומוזנחת. בנוסף אליה, ישנם 4 מרכזי תחבורה ציבורית גדולים אליהם מגיעים רוב האוטובוסים: מסוף בית רבקה, מסוף ביה"ח שניידר (רחוב קפלן) ומסוף החרש (קרית אריה) משמשים תחנה סופית לחלק נכבד מהקווים העירוניים, ותחנת הקניון הגדול/ביה"ח בילינסון (רחוב ז'בוטינסקי) מהווה נקודת מעבר לרוב הקווים הבין-עירוניים. בימים האלה מוקם בקרבת הקניון מסוף ייחודי שיקשר בין האוטובוסים המגיעים לתחנה ובין המת"צ שנסלל במרכז רחוב ז'בוטינסקי.

על האוטובוסים הפנימיים בעיר אחראית חברת האוטובוסים הפרטית קווים, שמפעילה מספר קווים בעיר החל מאפריל 2006. על הקווים הבין-עירוניים הרבים לבני ברק, לרמת גן, לתל אביב, אחראית חברת דן. על הקווים לשומרון אחראית חברת אפיקים. את רוב הקווים היוצאים מפתח-תקווה או עוברים בה, מחוץ לגוש דן מפעילה אגד, אך ישנם גם קווים של חברות מרגלית וסופרבוס. העיר מקושרת במספר קווי אוטובוס עם ראש העין, שוהם, אריאל, אלעד והשומרון ממזרח ועם רמת גן, בני ברק, בת ים, חולון, קריית אונו, אור יהודה ותל אביב ממערב. כמו כן יש קווי אוטובוס ליהוד, גני תקווה, רמלה, לוד, ראשון לציון, נס ציונה, רחובות, ירושלים ומודיעין-מכבים-רעות מדרום, וקווים לכפר סבא, הוד השרון, רעננה, הרצליה, רמת השרון, נתניה, חדרה, חיפה, עפולה, טבריה, נצרת עילית וקריית שמונה מצפון.

לאחרונה, מתקיים בעיר פילוט, אשר במסגרתו מוצבים שלטים אלקטרונים בתחנות ההמתנה באוטובוסים. בשלטים האלקטרונים יופיע מידע בזמן אמת על האוטובוסים שעומדים להגיע לתחנה. תחנות אלו, אשר נפוצות באירופה, ארצות הברית וקנדה, הן הראשונות מסוגן בארץ.‏‏[32]
רכבת

בעיר 2 תחנות רכבת: תחנת סגולה ותחנת קריית אריה. בתחנות עוברות רכבות בקו הפרברי של רכבת ישראל, תל אביב-כפר סבא. הרכבות עוברות בתדירות יחסית גבוהה (עד 3 פעמים בשעה לכל כיוון בשעות השיא). תחנת הרכבת סגולה ממוקמת בקצה העיר, במרכז ירקונים. מיקום התחנה מעורר ביקורת: אל התחנה וממנה יוצא קו אוטובוס אחד בלבד בתדירות נמוכה, ואינה במרחק הליכה מאתרים מרכזיים בעיר. תחנת הרכבת קריית אריה נמצאת בחלקו הצפון מערבי של אזור התעשייה קריית אריה, ומיקומה נחשב טוב יותר, בשל קרבתה לאזור התעשייה ולשכונת מגורים ("אם המושבות הוותיקה"). אל התחנה וממנה יוצאים 3 קווי אוטובוס, בתדירות בינונית.

בנוסף, בעתיד הרחוק גם מתוכננת שלוחת רכבת כבדה שתסתעף ממסילת תל אביב-ראש העין בנקודה מערבית לתחנת סגולה למרכז תחבורה משולב של רכבת ישראל, תחנת אוטובוסים חדשה ותחנה של הרכבת הקלה שתבנה במקום שבו נמצאת כיום התחנה המרכזית המיושנת של העיר.
רכבת קלה

בפתח-תקווה יעבור הקו הראשון של הרכבת הקלה ("הקו האדום") מעל לקרקע. הקו יתחיל בתחנה המרכזית ברחוב אורלוב וימשיך בנתיב מיוחד לכל אורך רחוב ז'בוטינסקי, דרך הערים בני ברק, רמת גן, תל אביב ויפו עד לבת ים. כמו כן באזור התעשייה קרית אריה עתיד לקום הדפו של הקו. מסלול הקו האדום והדפו נמצאים בשלבי בניה ראשוניים[33].

בנוסף לקו האדום, נמצא בתכנון ראשוני הקו הסגול של הרכבת הקלה. מסלול הקו יתחיל באזור התעשייה סגולה, דרך מרכז העיר ודרך גבעת שמואל, והמחלפים בר-אילן ואלוף שדה עד לתל אביב. שלוחה נוספת של הקו הסגול תתפצל ממנו באזור גבעת שמואל ותיכנס לתוך קריית אונו ויהוד[34].

לאחרונה נשמעים קולות מחאה בקרב תושבי מרכז העיר ועמותת "פתח-תקווה זה אני" המתנגדים לכך שהרכבת תהיה עילית ולא תחתית, ונעשים ניסיונות להרחיב את מסלול הקו האדום כך שהרכבת תעבור גם ברחובות הברון הירש ובר-כוכבא בעיר. עם הקמת הקו האדום תשודרג העיר מבחינה תחבורתית ותצעד עוד צעד גדול לקראת היותה עיר מערבית מודרנית.

מתוך אתר ויקיפדיה : קרא עוד  >>>

Comments are closed.